Üzleti lehetőségek és reklámok az új Telegramban

Üzleti lehetőségek és reklámok az új Telegramban

Az oroszországi Vkontakte alapítója közel hét éve kezdte meg a legújabb formátumnak, a Telegram fejlesztését. Az azóta elért sikerek és növekedés ma már megköveteli, hogy a cég egy üzleti modellt is felépítsen, így érkeznek a Telegram fizetős szolgáltatásai. Egy prémium előfizetéssel főleg a vállalkozások számára jelenthet pozitív előrelépést. Az előfizetés üzleti lehetőségeket is szolgáltat a felhasználók számára, így nagy bevételi forrást jelenthet a Telegram számára a vállalkozások hirdetései is.

Továbbá várhatóan a reklámok is helyet kapnak az alkalmazás működésében. A cég vezetője leszögezte, hogy ezek a reklámok nem fogják zavarni a privát és a csoportos beszélgetéseket és kizárólag a nyilvános felületeken fognak megjelenni. Valamint kiemelte azt is, hogy az adatok védelme a továbbiakban is nagy szerepet játszik a cég működésében, így az új funkciók megjelenése ezen semmit nem fog változtatni.