Mégis mi értelme van a TikToknak?

Mégis mi értelme van a TikToknak?

A koronavírus-járvány kezdetekor valószínűleg a legtöbb embernek még elképzelése sem volt arról, hogy mégis mi az a TikTok, majd miután a karantén alatt szembesültek vele, akkor is jó eséllyel csak a fiatalok legújabb, teljesen felesleges és buta hóbortjának gondolhatták.

Manapság már a legtöbben tisztában vannak vele, hogy azoknak, akik megfelelően tudják használni, hatalmas marketing lehetőséget jelent, akárcsak a többi közösségi oldal. Viszont az akár a Facebook, akár a YouTube, akár az Instagram esetében, egyáltalán nem mindegy, hogy mikor, hogyan és mire használjuk. Hogyan lehet olyan videót készíteni, ami tetszeni fog az embereknek és gyorsan el fog terjedni? Hogyan szerezzünk követőket? Hogyan lehet úgy reklámozni, hogy ne akadjanak ki a követőink? Mi illik a márkánkhoz?

Ezekre a kérdésekre pontosan választ ad a Hogyan legyél TikTok-sztár című könyv, ami segíthet azoknak is, akik csak pár perc hírnévre vágynak, és azoknak is, akik hosszú távon szeretnék beépíteni a kommunikációs stratégiájukba ezt a platformot.