Sokan még épp csak kiheverték a pandémia okozta sokkot a turizmusban és a vendéglátásban, máris itt vannak az újabb válság jelei, amelyek ismét kemény próbatétel elé állítják a szektor szereplőit.
A minőségi szolgáltatás, a jó kapcsolat a vendégekkel, a jó hírnév most mind olyan értékes tőke, amelyek Zsuffa Ákos turizmus szakértő szerint a túlélést jelenthetik a következő időszakban. A szakértő is egyetért abban, hogy a pandémia után újabb nehéz időszak jön a turisztikai szektor számára. Az elszabaduló rezsiköltségek, bérköltségek és a munkaerőhiány már önmagában is komoly kihívást jelent, most pedig mindezek egyszerre jelentkeznek. Ilyen gazdasági környezetben pedig már most is vannak arra utaló jelek, hogy nem fog tudni minden szereplő talpon maradni.
A kiváló szolgáltatás, az ügyfél elégedettség előtérbe helyezése lehet most a kulcs a nehéz időszak átvészelésére.